Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2017 08:31 - Gigi грации Втори британски Vogue Cover
Автор: mudada Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.02.2017 08:32


Тъй като тя прави втората си поява на корицата на британския Vogue, Gigi Хадид е говорил за първи път за реакцията й септември 2015 отворено писмо на тялото порицаване. В интервюто, което придружава покритие й фотосесия, моделът допуснати до Дерек Blasberg, че тя бе поразен от отговора.   "Отговорът беше луд," каза тя. "От Secret Angels Виктория до моите приятели, които се считат за плюс размер, всички ме texted и каза, че те оценявам ми каже нещо. Светът поставя толкова много натиск върху модата, тогава съди модели за да се поддава на този натиск. "
image

Снимана на парчето заедно с брат си, Ануар, известната частен модел също споделя малко за личния си живот. От своя страна, Хадид казва, че тя и нейният певец гадже Зейн Малик са точно като всяка друга двойка.   "Когато съм в LA аз най-вече остана в защото това е моето свободно време и Харесва ми да съм с приятеля ми и прави изкуство и готвене," обясни тя. "Ние обичаме среднощни филми и ние поръчваме от това невероятно място, което прави лате и натруфен бисквитки. Имам нужда от кафе, за да остана. Винаги съм като, "Бейб, нека да отидем на кино." Тогава аз заспивам по средата и той е като "Вие сте виждали през първата половина на всеки филм там и вие нямате представа как всеки от тях край. " image  


Тагове:   мода,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mudada
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13338
Постинги: 19
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031