Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 10:38 - Тест-Карането на Stella McCartney Runway-Вдъхновен Ретро Cone Bra
Автор: mudada Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ето един смея за всички вас, модни пауни там: Опитайте се да носите по-остри-чаша конус сутиен за спортен бар в Ню Йорк по време на Madness март. Опитах толкова, през уикенда, натоварен със задачата да опитва подобно парче бельо за тези, намерени на пистата в Fall 2017 шоу Стела Маккартни. Версията, че да тествам-караше беше доста розова коприна брой от Fleur Du Mal с чаши, че отклони нагоре и изстреля точно така. В старите дни те са били наричани от куршуми сутиени. "Какво, по дяволите, облечен?" Попита приятеля ми, тъй като ние се отправи към вратата, за да гледате Уисконсин играе Виланова. "Това е един конус сутиен и това е шик", отговорих аз да стръмно повдигна вежда.
Бях го носите под полу-чист, обикновена бяла тениска завита в висока талия мама дънки. Както можете да си представите, това облекло избор акцентиран ми сравнително малка гръдна до абсурдна степен. Може би шик не беше всъщност точната дума.   Кацнахме в Три маймуни на West Street 54-ата и публикувал нагоре до нашите близки приятели, посещаващи от Чикаго. Само от срам и след като видя моя значителен другия първоначална реакция, аз изпреварващо да обясни защо е бил облечен такова нещо. Отидох да прегърна един от тях и тя се изкиска, "О, уау, чувствам го!" Поне докато седеше на бара и с вниманието на всички върху играта, аз бях в безопасност от решението. Уви, дойде време за почивка баня и като станах и тръгна към дъното на залата погледите и хихиканията последваха. Аз съм сигурен, че видях едно момиче почти изплюе й водка сода, когато минах покрай масата й.   След разходката на срам в бар номер едно, ние излетя за друг гмуркане в центъра, за да гледате в края на ноктите-хапе баскетбол игра. Това е пълен с бивши Студентски момчета и пилета Еманципирани, като никой от тях бяха облечени всичко друго, но Уисконсин червено. Вървяхме в, все повече хора се подиграват, и тогава ние поздрави нашия екипаж. Отново, аз обясни защо бях облечен в бельото и този път имам неочаквана реакция от моя най-добър приятел: "Не мога да повярвам, че дори носенето на сутиен, на първо място." Тя беше права. Напоследък съм бил привлечен от върхове, които ми позволяват да отида без сутиен, облечен в насипно състояние, отпечатани на бутоните-спадове и гигантски плетива V-образно деколте в тъмни нюанси, които не изискват задължително бельо. За разлика от конична образна нещо, което носеше в тази тъмна лента в средата на деня, аз осъзнах, че става без един ме накара да се чувстват много по-удобно и, дори и без да се показва твърде много, за щастие без задръжки. Оказва се, че не съм наистина вида на Мадона в края на краищата.   Този сезон, в момент, когато женските тела са под атака, има реални заслуги в ода Маккартни да провокативен 1950 бельото на направена емблематичната от Monroes Мадоните и Мерилин на света. Независимо дали те са били зашити в дрехите или носени под светлината трикотаж, сутиени на конус със сигурност грабна вниманието на хората в шоу Маккартни. Но по-важното е, че е това, което те се изправиха за (не игра на думи, предназначени), че наистина има значение, е празник на женското тяло.   Мога да оценят жеста на носенето на нещо, което прави моя бюст отиде VA-Voom но след моя опит, стигнах до извода, че не е задължително трябва да се помпа нещата или покаже на стоките, за да почетат си форма. Bullet сутиен или гол до кръста, това е около чувствате уверени, без значение големината на чаша или обстоятелство. Може да съм намерила много страничен поглед, но хей, обзалагам се, че бар тълпа никога не мислех момиче като мен ще има смелостта да носят нещо толкова странно за игра ден.


Тагове:   мода,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mudada
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13406
Постинги: 19
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930