Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 12:37 - זה זוג רוצה לעשות &a
Автор: mudada Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 200 Коментари: 0 Гласове:
0



אני זוכר את הפעם הראשונה החלטתי שאני צריך חזייה "יפה". הייתי זוטר במכללה ואחרי כמה שנים של שכיבות סמיכה מ"וויקטוריה"ס סיקרט", היה לי דחף להיות בעל משהו קצת יותר גדול, וקצת פחות מנסה - קשה מדי להיראות-גדול . כל כך לבד הלכתי לחנות הלבשה תחתונה פופולרית פופולרי ברחוב ניוברי של בוסטון עם שם צרפתי מהודר. הוא נראה כמו מועדון לילה עם קטיפה ורודה שחורה וחמה שכיסה כל סנטימטר מרובע של המקום - זועם שחצה את חלונותיו של בלוק עם לילי פוליצר. זינקתי לחזיית-התחרה הפשוטה הראשונה, השחורה, שיכולתי להבחין בין השוטים של אלף הדולר ואזיקי האזיקים ועשיתי קו ישר לאחד מחדרי ההלבשה המכוסים וילונות. הייתי באמצע הפחד כאשר פתאום, עובד חנות buxom היה ממש מאחורי. היא אמרה לי שזה חלק משירות הלקוחות שלהם: לראות אותי מנסה ללבוש את התחתונים שלי, ולעזור לי למצוא את ההתאמה הנכונה ואת הכמות הנכונה של מיניות. רציתי להיות בפנים ובחוץ, בדיסקרטיות. מאז ואילך, רכשתי unmentionables שלי באינטרנט בלבד.image

זה בדרך כלל מה שנדרש כדי לקנות הלבשה תחתונה יוקרה. זה תהליך, בלשון המעטה, ואחד שיכול להשאיר את הלקוח מרגיש קצת מופרז או מבוכה לקניית משהו מגוחך - כמו, למשל, תחתונים רקומים עם רקמה פתוחה. עם זאת, שוק הלבשה תחתונה משתנה. מותגים שמוכרים בגדים תחתונים יקרים, מפוארים וסקסיים, לקחו למושב האחורי תוויות במחיר בינוני יותר, שמכרו בגדים תחתונים יפים, כן, חושניים, שהם יותר פשטניים. הזן את הארוס הגדול, חנות ברוקלין בבעלות ומופעל על ידי החבר, החבר אמיליו רמירז כריסטינה ויויאני ו אהוב על ידי אוהב של סקרלט יוהנסון ו Zuл Kravitz. בעוד נישה אחרים intimates upstarts כמו שלילי תחתונים ועור מתמקדים מסחר אלקטרוני, את הציור של ארוס הגדול טמון הרעיון של חנות לבנים וטיח שלהם ואת מגוון של פריטים כוכביים בו.

הגדול ארוס נפתח לפני פחות משנה, אבל הם גדלו באופן אקספוננציאלי בחודשים האחרונים, הרחבת הצעותיהם מן הלבשה תחתונה מינימלי כדי בגדי ים ואביזרים, וזה נופל, כדי hosiery ו Leisurewear. החנות גם נושא פריטים מיוחדים כמו ויברטורים יפנית, אורגני קוקוס סיכה, ארוטיקה עתיקה, ו דילדו פוי עשוי קוורץ ההימלאיה, אבן ירקן אדומה, גבישים אחרים. "אנחנו מאמינים שזה חלק מהסיפור של מודרניזציה של חושניות, "אמר לי רמירז. "אנחנו מתרחק סטריאוטיפים טיפוסי הלבשה תחתונה כמו קטיפה ואדום." זה גם עוזר כי מייסדי הגדול ארוס במקרה להיות במערכת יחסים. "אמיליו הוצא מחנויות הלבשה תחתונה יותר ממה שאני יכול לספור כשנכנסנו ביחד", אמרה ויויאני. "במהלך תהליך יצירת המושג הזה, רצינו ליצור תחושה גברית חזקה בחלל הפנימי של החנות והבגדים, שכן רוב הפריטים הם נשיים מלכתחילה. זו נקודת מבט נהדרת של יין ויאנג ".

הלבשה תחתונה מלוטש עצמו הוא בעבודת יד באיטליה וחלקם מתוכננים באמצעות בד deadstock. נכון לעכשיו, רמירז ו Viviani עובדים על שורה של חתיכות לטקס מותאמות אישית וסריגים, והם מקווים להתחיל להציע את זה במנהטן ולוס אנג "לס הם רוצים את הארוס הגדול להיות יותר של המותג סגנון חיים מאשר תווית הלבשה תחתונה, ופתח את השיחה על התחתונים, הן למטרות התועלתיות והן למטרות המיניות שלה, הוא הבסיס להתפתחותם. "אנחנו מאמינים להציע נקודת מבט אחרת", ציין רמירז. "שלנו היא חוויה נקייה, מודרנית שאינה boudoir. מה לא בסדר עם המודל הקלאסי הלבשה תחתונה טיפוסי הוא שהסיפור הוא מזמן נעלם - זה נעשה על שלושה עבור אחד או שבעה עבור $ 27. הוא איבד את שלמותו." הוא הוסיף, "אנחנו רוצים שארוס הגדול יהיה מרכיב עיקרי בארון בגדים של אישה".

ונשים רוצות להיכנס לחנות הלבשה תחתונה ולא להרגיש שהן בסרט פורנו. אם יותר קמעונאים לבנים עוקבים אחרי ה"ארוס הגדול" - מוכרים דברים יפים וחושניים שאינם מסמיקים, אבל גורמים לך להרגיש מדהים ברגע שעוזבת את חדר ההלבשה - אז אולי קניות לחזייה חדשה לא יהיו עוד תהליך כזה. אולי, בלי קטיפה וגדילים ומשוטים עור אני פעם ניסיון לצערי, להרים קצת סיכה ורצועת חדש יהיה למעשה מסוגנן ללא בושה.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mudada
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13327
Постинги: 19
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031